miercuri, 9 iulie 2008

gsp


Adi Ilie spune că luase hotărîrea de multă vreme, dar n-a vrut să-l lase pe Lăcătuş fără nici un transfer făcut- Domnule Ilie, v-aţi dat demisia?- Da, miercuri la prînz am depus hîrtia la sediul clubului. - De ce aţi ales să faceţi acest pas?- În primul rînd, am simţit că nu pot face mai multe la Steaua. Am luat decizia de foarte mult timp, dar am amînat s-o pun în aplicare.
- De ce?- Pentru că n-am vrut să fiu considerat un laş. Am rămas pentru a-l ajuta pe Lăcă în această vară, mi s-a părut de bun-simţ să nu plec înainte de a încerca să-i aduc cîţiva dintre jucătorii pe care şi i-a dorit. Totuşi, nu vreau să spun adevăratele motive ale hotărîrii mele. Am vorbit cu domnul Gigi Becali şi am convenit să rămînem prieteni, nu să ne certăm în public. - Ce regretaţi?- Faptul că n-am luat campionatul. Şi că nu am trecut cu Steaua de grupele Champions League în toamna trecută. Ăsta era visul meu. Apoi, îmi pare rău de băieţi, de Lăcă şi de ceilalţi oameni din staff. Asta e viaţa! Oricum, voi veni mereu cu plăcere în Ghencea şi dacă voi putea ajuta clubul şi de-acum încolo, o voi face cu cea mai mare plăcere. Se va ocupa Ioan Becali de transferuri?Surse din anturajul roş-albaştrilor susţin că Gigi Becali vrea să-i dea de-acum mînă liberă vărului său în tot ceea ce ţine de transferurile Stelei. "Giovanni se ocupă de plecări, iar Adi Ilie de veniri de jucători în Ghencea", spusese Gigi în urmă cu cîteva luni. Acum, după demisia "Cobrei", patronul celor din Ghencea va încerca să-l convingă pe Giovanni să se implice mai mult în club. Mesajul lui Adi Ilie pe site-ul oficial"Le mulţumesc tuturor celor de la Steaua pentru anul petrecut aici. Am avut o colaborare foarte bună cu toţi angajaţii clubului şi satisfacţii profesionale deosebite. Le mulţumesc şi suporterilor pentru că au fost alături de echipă. Consider că anul petrecut la Steaua a fost unul în care am învăţat foarte mult. Le doresc succes jucătorilor, precum şi staff-ului tehnic, în anul care vine. Sper să se califice în UEFA Champions League şi să cîştige campionatul. Fiind un fost jucător la Steaua şi un stelist adevărat, gîndurile mele vizavi de această echipă vor fi mereu pozitive şi pline de respect. A fost o onoare să lucrez la Steaua"

Niciun comentariu: