duminică, 20 iulie 2008

prosport


Antrenorul Stelei, Marius Lăcătuş, a comentat, pentru Evenimentul Zilei, situaţia jenantă în care a fost pus în timpul amicalului cu Nurnberg. Atunci, camerele de luat vederi l-au surprins pe patronul echipei, Gigi Becali, spunându-i tehnicianului să îl introducă în teren pe Vali Badea. Nu este pentru prima dată când Becali intervine peste antrenorii echipei din Ghencea, acesta fiind şi motivul pentru care Gică Hagi a decis să renunţe la postul de antrenor principal al Stelei. Cu toate acestea, Lăcătuş nu pare îngrijorat şi spune că nu a fost deranjat de "sugestia" lui Becali.

"Nu vă mai preocupaţi de soarta lui Marius Lăcătuş, că nu e dracu’ chiar aşa de negru! Nu e nicio problemă cu postul de antrenor la Steaua. Nu m-a deranjat că Becali mi-a spus pe cine să bag! Mai multe nu am ce să comentez. Dacă am ceva de spus, nu voi spune în presă. O să discut direct cu Gigi. Staţi voi liniştiţi, că nu o să am aceeaşi soartă cu a lui Hagi. Nu se va ajunge într-o situaţie asemănătoare cu cea de atunci. Nu am de ce să îmi fac griji", a declarat tehnicianul.
Interesant este faptul că de fiecare dată când Becali a intervenit asupra băncii tehnice finalitatea gestului său a fost una singură, demiterea sau demisia antrenorului. Cel mai concludent dintre exemple este chiar cazul ultimului antrenor de la Steaua înainte de "era Lăcătuş", Gică Hagi care a fost în nenumărate rânduri pus să execute dorinţele patronului în ceea ce priveşte tactica la Steaua.

Niciun comentariu: